Με τα πλέον μελανά χρώματα περιέγραψε στη Βουλή την κατάσταση στο
χώρο της Υγείας ο αναπληρωτής υπουργός, προειδοποιώντας για κίνδυνους
λειτουργίας του όλου συστήματος εν μέσω τουριστικής-θερινής περιόδου.
Τον κώδωνα του κινδύνου για μπλακ-άουτ στο χώρο της υγείας μέχρι το
τέλος του χρόνου, αν δεν υπάρξει μια βιώσιμη συμφωνία με τους εταίρους,
έκρουσε στη Βουλή ο αναπληρωτής Υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός.
Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ
Κωνσταντίνου Μπάρκα, ο κ. Ξανθός περιέγραψε με τα πλέον μελανά χρώματα
την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της Υγείας.
Παραδέχτηκε ότι
η καλοκαιρινή σεζόν θα είναι μία δύσκολη
περίοδος και τα προβλήματα που ήδη υπάρχουν απειλούν να οδηγήσουν σε ένα
«λειτουργικό μπλακ-άουτ».
Εκτίμησε δε ότι αν δεν υπάρξει μία βιώσιμη συμφωνία με τους εταίρους,
τους τελευταίους μήνες του χρόνου το σύστημα Υγείας θα αντιμετωπίσει
σοβαρά προβλήματα.
http://neodimokratis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου