«Πρέπει να υπογράψουμε αλλά θα δούμε» είναι η μόνιμη επωδός όσων έως τώρα διαφωνούσαν για λόγους εσωκομματικής αντιπολίτευσης. Αξιοσημείωτο είναι ότι βουλευτές της Καραμανλικής πτέρυγας όπως οι Ευριπίδης Στυλιανίδης , Γιώργος Βλάχος κτλ, αποφεύγουν οποιαδήποτε συζήτηση επί του θέματος μετά και την τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν οι Αντώνης Σαμαράς και Κώστας
Καραμανλής, την πολλοστή σε διάστημα λίγων ημερών.
Σε κάθε περίπτωση θεωρείται δεδομένη η σύγκλιση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της αξιωματικής αντιπολίτευσης τα επόμενα εικοσιτετράωρα.
ΔΓ
http://www.parapolitika.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου