Προς: Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Θέμα: Αυξάνει η ανεργία λόγω της κυβερνητικής πολιτικής
Κύριε Υπουργέ,
Παρά τις θριαμβολογίες της κυβέρνησης για την αύξηση των προσλήψεων το πρώτο πεντάμηνο του 2015, έρχεται η ΕΛΣΤΑΤ να διαψεύσει αυτήν την επίπλαστη αισιοδοξία και να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για την πορεία των μεγεθών της ανεργίας στη χώρα μας.
Προκύπτει
αύξηση της ανεργίας στο 26,6% για το 1ο τρίμηνο του 2015 έναντι 26,1% του 4ου
τριμήνου του 2014, σύμφωνα με τη μέτρηση της ΕΛΣΤΑΤ.
Αυτή η αύξηση
της ανεργίας, που ανατρέπει τα θετικά αποτελέσματα αποκλιμάκωσής της το 2014,
οφείλεται πρωτίστως στο νέο υφεσιακό κύκλο που έχει πυροδοτήσει η κυβέρνηση με
τις πολιτικές και οικονομικές επιλογές της
όπως η στάση πληρωμών του δημοσίου προς τους προμηθευτές του και η παύση κάθε
ιδιωτικής επενδυτικής πρωτοβουλίας στη χώρα λόγω του κλίματος ανασφάλειας και
αβεβαιότητας που έχει προκληθεί. Την ίδια στιγμή η ηγεσία του υπουργείου
Εργασίας επιδεικνύει μια απίστευτη ολιγωρία και καθυστέρηση στην ανάληψη
πρωτοβουλιών για την αντιμετώπισης της ανεργίας στη χώρα, ματαιώνοντας ή
αναβάλλοντας τα περισσότερα προγράμματα που αφορούν την καταπολέμηση της
ανεργίας.
Κατόπιν αυτών
Ερωτάστε:
- Τί προτίθεστε να κάνετε για την αντιμετώπιση της νέας αύξησης της ανεργίας;
http://antonioumaria-ndkastoria.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου