Ιδιαίτερα καυστικός ήταν ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.
Με αφορμή το διάγγελμα του πρωθυπουργού για το δημοψήφισμα, δήλωσε:
«Αυτή η κυβέρνηση είναι επικίνδυνη. Πρέπει να φύγει άμεσα και η μόνη
λύση είναι οι εκλογές. Μιλάμε για ένα ξεκάθαρο κοινοβουλευτικό
πραξικόπημα. Το δημοψήφισμα δεν μπορεί να λάβει χώρα, διότι είναι
αντισυνταγματικό. Και έαν η κυβέρνηση θέλει να απευθυνθεί στον λαό, θα
πρέπει να το κάνει με εκλογές».
http://neodimokratis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου