Αναγνώστες

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Κ. Μητσοτάκης: «Να παραιτηθεί άμεσα η κυβέρνηση, μόνη λύση οι εκλογές»

Ιδιαίτερα καυστικός ήταν ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.
Με αφορμή το διάγγελμα του πρωθυπουργού για το δημοψήφισμα, δήλωσε: «Αυτή η κυβέρνηση είναι επικίνδυνη. Πρέπει να φύγει άμεσα και η μόνη λύση είναι οι εκλογές. Μιλάμε για ένα ξεκάθαρο κοινοβουλευτικό πραξικόπημα. Το δημοψήφισμα δεν μπορεί να λάβει χώρα, διότι είναι αντισυνταγματικό. Και έαν η κυβέρνηση θέλει να απευθυνθεί στον λαό, θα  πρέπει να το κάνει με εκλογές».

http://neodimokratis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: