"Χρειάστηκαν 4 ολόκληροι μήνες για να κατατεθεί μια ολοκληρωμένη πρόταση στους θεσμούς, με αποτέλεσμα να χαθεί πολύτιμος χρόνος για τη χώρα", σημειώνουν συνεργάτες του προέδρου της ΝΔ.
Στην αξιωματική αντιπολίτευση εκτιμούν πως όλα είναι στον αέρα. Τα μηνύματα που έρχονται από το εξωτερικό δεν είναι ενθαρρυντικά, ενώ δεν κρύβουν και την έντονη ενόχληση τους για το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από το Μαξίμου σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή για τη χώρα.
Παράλληλα, τονίζουν ότι όσο η κυβέρνηση καθυστερεί τόσο ανεβαίνει ο λογαριασμός για τους Έλληνες πολίτες που θα κληθούν να τον πληρώσουν μέσω της φοροεπιδρομής που θα περιλαμβάνει η συμφωνία.
"Μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα, ο κ. Τσίπρας μας διαβεβαίωνε ότι καθαρογράφεται το κείμενο της συμφωνίας. Σήμερα λέει ότι η συμφωνία δεν υπάρχει ακόμη και ότι τώρα απλώς κατέθεσε το δικό του σχέδιο! Την ίδια στιγμή ομολογούν ότι η υπερήφανη διαπραγμάτευση κατέληξε σε τελεσίγραφο!", δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ Κώστας Καραγκούνης.
Ο Αντώνης Σαμαράς έχει συνεχείς συσκέψεις με το οικονομικό επιτελείο και επικοινωνεί τακτικά με ευρωπαίους ηγέτες που μετέχουν στο ΕΛΚ.
Επίσης, επαναλαμβάνει πως ο τόπος δεν χρειάζεται μια νέα προσφυγή στις κάλπες αλλά αλλαγή πολιτικής και μια εθνική συνεννόηση. "Και μέσα σε όλα αυτά απειλούν με εκλογές, που δεν τις αντέχει η Ελλάδα. Τι θα ζητήσουν; Εντολή για να πάνε τη χώρα στα βράχια; Ή συγχωροχάρτι για τα ψέματα που είπαν;"
Στην Συγγρού αναμένουν να πληροφορηθούν τους όρους της συμφωνίας όποτε αυτή και αν γίνει προκειμένου να αποφασίσουν την στάση που θα κρατήσουν στην ψηφοφορία.
Με τα όσα έχουν δει μέχρι στιγμής το φως της δημοσιότητας στελέχη που βρίσκονται κοντά στον Αντώνη Σαμαρά του εισηγούνται να την καταψηφίσει, καθώς η χώρα θα βουλιάξει στην ύφεση ενώ άλλοι τονίζουν πως εκείνο που προέχει είναι το εθνικό συμφέρον και η σωτηρία της χώρας από την χρεοκοπία.
http://www.real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου