Την εκτίμηση ότι θα υπάρξει συμφωνία, ότι οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ θα την
ψηφίσουν, και ότι η κυβέρνηση επεξεργάζεται τη διαχείρισή της, εξέφρασε
μέσω του ΣΚΑΪ η Ντόρα Μπακογιάννη.«Tα πράγματα έχουν φτάσει στην τελική φάση θα τελειώσουν ‘τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα’ και θα φτάσουμε στην ώρα της αλήθειας... Είναι δύσκολη ώρα, θέλω να ελπίζω ότι η κυβέρνηση δεν έχει χάσει διαπραγματευτικό κεφαλαίο για ανούσια πράγματα για το συμφέρον των ελλήνων πολιτών» ανέφερε χαρακτηριστικά η πρώην υπουργός. «Τα επακόλουθα της ρήξης θα είναι παρά πολύ δύσκολα για τον ελληνικό λαό» προειδοποίησε ακόμη.
Η βουλευτής της ΝΔ επέμεινε ότι αν η Ελλάδα δεν πληρώσει τις υποχρεώσεις της στους δανειστές θα έχουμε περιορισμό στην κίνηση κεφαλαίων, προσθέτοντας ότι το ίδιο πράγμα αναφέρει το σύνολο των οικονομικών αναλυτών.
Η Ντόρα Μπακογιάννη δήλωσε ότι «δεν υπήρχε αμφιβολία ότι θα υπήρχαν μέτρα, η τρύπα μεγάλωσε και τα μέτρα θα είναι ακόμη περισσότερα». «Αυτό που μάς λένε οι εταίροι μας είναι ‘θα ζήσετε κύριοι με τα λεφτά που έχετε’. Αυτή είναι η αλήθεια, αν θέλουμε να τής βάλουμε ροζ χρώμα...» δήλωσε δε.
http://dexiextrem.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου