Απ ότι πληροφορούμαστε η συμφωνία θα έρθει με τελεσιγραφικό τρόπο, έστω και παρασκηνιακά από τους δανειστές μας. Όμως συνδυάζοντας και την προ ολίγου δήλωση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα απο το υπουργείο Παιδείας, ότι η επόμενη μέρα θα είναι δύσκολη, συνάγεται επαγωγικά ότι οι προεκλογικές εξαγγελίες ήσαν μια παταγώδης φιέστα και εξαπάτηση του Έλληνα πολίτη. Κάθε
μέρα που περνά βυθίζεται ολοένα και περισσότερο η ελληνική οικονομία στην ύφεση. Στο σημείο που μας οδήγησαν μια συμφωνία είναι καλύτερη από μια μη συμφωνία. Το κόστος του υπέρμετρου λαϊκισμού και των ιδεοληψιών της συγκυβέρνησης δυστυχώς θα την πληρώσουν η ελληνική οικονομία και κοινωνία. Δυστυχώς ακόμα μια φορά εμφανίζονται κατώτεροι των περιστάσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου