Αναγνώστες

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Τώρα που θα γυρίσουμε στο 4% θα πηγαίνουμε στο τσιπουράδικο κάθε μέρα σαν άνθρωποι!! Πλησιάζει η ώρα της ελευθερίας!!

Σύνδεσμος ενσωματωμένης εικόνας 

https://twitter.com/Libre_Son/status

Δεν υπάρχουν σχόλια: