Αναγνώστες
Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015
Τώρα που θα γυρίσουμε στο 4% θα πηγαίνουμε στο τσιπουράδικο κάθε μέρα σαν άνθρωποι!! Πλησιάζει η ώρα της ελευθερίας!!
https://twitter.com/Libre_Son/status
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου