Αναγνώστες

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

ΝΟ.Δ.Ε ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΨΗΦΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Καστοριά 01/09/2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Φίλες και Φίλοι είμαστε όλοι προβληματισμένοι για το τι θα ψηφίσουμε στις 20 Σεπτεμβρίου 2015. Οι πολίτες θυμωμένοι - πικραμένοι - αγανακτισμένοι θέλησαν να τιμωρήσουν την Νέα Δημοκρατία και τελικά θα πληρώσουν 90 δις επιπλέον (σε φόρους - μειώσεις μισθών και συντάξεων).
Στις κρίσιμες εκλογές στις 20 Σεπτεμβρίου δεν υπάρχουν
περιθώρια χαμένης ψήφου οφείλουμε να σκεφτούμε ποιος μας είπε τι, να κρίνουμε, να συγκρίνουμε και να στηρίξουμε κόμματα που θα διασφαλίζουν ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.
Ανταποκρινόμαστε στο κάλεσμα του Προέδρου μας Ευάγγελου Μεϊμαράκη ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.  






ΝΟ.Δ.Ε. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: