Για τις προωθούμενες συγχωνεύσεις ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης1. Ποια είναι η θέση σας για τις προωθούμενες από το Υπουργείο Παιδείας συγχωνεύσεις ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης και την άναρχη αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας;
Ακόμη και τώρα, ο Υπουργός Παιδείας συνεχίζει ακάθεκτος το καταστροφικό του έργο στην ανώτατη εκπαίδευση, αγνοώντας προκλητικά τις αντίθετες φωνές. Το σχέδιό του δεν αποτελεί προϊόν πραγματικής διαβούλευσης, δεν λαμβάνει υπ’ όψιν εκθέσεις αξιολόγησης και δεν εξασφαλίζει τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων. Υπηρετεί αποκλειστικά μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Κατήργησε συλλήβδην τα ΑΤΕΙ, ακυρώνοντας με αυτό τον τρόπο τον τεχνολογικό τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης, αντίθετα με ό,τι συμβαίνει σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Ξεκίνησε από τα ιδρύματα της Αττικής και συνεχίζει στα ιδρύματα ολόκληρης της επικράτειας. Στη συνέχεια, έβαλε στο στόχαστρό του το Διεθνές Πανεπιστήμιο. Το μόνο ίδρυμα που παρέχει προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου, αποκλειστικά στα αγγλικά, προσελκύοντας ξένους φοιτητές, αλλά και καθηγητές διεθνούς φήμης. Πιο πρόσφατο θύμα του, το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Το μοναδικό ίδρυμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Ελλάδα, με προγράμματα προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, το οποίο, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού, θα συγχωνευθεί με ακόμη ένα υπό κατάργηση ΑΤΕΙ.
2. Τι προτίθεται να κάνει η Νέα Δημοκρατία αν γίνει κυβέρνηση;
Απέναντι σε όλα αυτά, η θέση της Νέας Δημοκρατίας είναι ξεκάθαρη: Δεν θα ανεχθούμε άλλο την υποβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας. Οι αλλαγές που προωθούνται στο Διεθνές Πανεπιστήμιο, στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, όπως και σε άλλα ιδρύματα, χωρίς επεξεργασία και μακρόπνοη στόχευση, δεν πρόκειται να υλοποιηθούν από την επόμενη κυβέρνηση της Ν.Δ. Εμείς αυτό που θα κάνουμε είναι η ουσιαστική και όχι η εικονική αναβάθμιση των ΑΤΕΙ. Θέλουμε τα πτυχία των τεχνολογικών σχολών να έχουν πραγματικό αντίκτυπο στην αγορά εργασίας. Δηλαδή να προσφέρουν εφόδια που θα δίνουν αμέσως ευκαιρίες εργασίας όπως συμβαίνει σε όλο τον κόσμο που αναβαθμίζει στην πράξη τις τριτοβάθμια τεχνολογική εκπαίδευση, και όχι κατ’ όνομα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου