Αναγνώστες

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Στα Γιάννινα η Νατάσα Ράγιου στις 6 Φεβρουαρίου

ragiou-natasa.jpgΣτα Γιάννινα θα βρεθεί στις 6 Φεβρουαρίου η Αναπληρώτρια Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων της ΝΔ, δημοσιογράφος Νατάσα Ράγιου. Η κ. Ράγιου έχει προσκληθεί από τις γυναίκες της τοπικής οργάνωσης Δωδώνης για την κοπή της πίτας τους στα γραφεία της ΝΟΔΕ Ιωαννίνων όπου θα έχουν την ευκαιρία αμέσως μετά να μιλήσουν μαζί της για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
«Η δήλωση της Νατάσας Ράγιου»
Μιλώντας αποκλειστικά στο www.firmani.gr η κ. Ράγιου δήλωσε: «Θα το λέω συνέχεια μέχρι να καταλάβει και ο τελευταίος κάτοικος αυτής της βασανισμένης χώρας: οι γυναίκες είμαστε το πιο ζωντανό και δυναμικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας.  Μπορούμε να παρεμβαίνουμε, να διεκδικούμε, να ανατρέψουμε, να κινήσουμε γη και ουρανό αν το βάλουμε σκοπό.
Οι γυναίκες της ΝΔ είναι μαζί με τους νέους πολύτιμα κύτταρα ανανέωσης και δημοκρατίας. Σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία για την Ελλάδα πρέπει να είμαστε δυναμικές, αποφασιστικές και ενωμένες. Γιατί το σκοτάδι και η μιζέρια πρέπει να τελειώσουν εδώ. Και γιατί σε όλη την ιστορία έχει αποδειχθεί ότι ο ρόλος των γυναικών στην πολιτική και στην κοινωνία ήταν καθοριστικός και καταλυτικός.
Ξέρουμε τι είμαστε, ξέρουμε τι θέλουμε ήρθε η ώρα να καταλάβουμε ότι έχουμε τη δύναμη και μπορούμε να συμβάλλουμε αποφασιστικά στην αναγέννηση της ελπίδας.  Επειδή γένους θηλυκού δεν είναι μόνο η γέννηση αλλά και η ανάσταση, πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να το συνειδητοποιήσουμε και να δράσουμε. Και αν μπροστάρισα σε αυτό το νέο αγώνα για την πατρίδα δεν είναι η γυναίκα Ηπειρώτισσα, τότε ποια είναι;;».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: