Αναγνώστες

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Άλλη μια μαύρη σελίδα στα έργα και τις ημέρες του Υπουργού Πολιτισμού

Η Αναπληρώτρια Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Πολιτισμού της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Επικρατείας, κα Ευγενία Τσουμάνη - Σπέντζα με αφορμή την αναστολή της λειτουργίας του Απλού Θεάτρου έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το Απλό Θέατρο του Αντώνη Αντύπα ακολουθεί την άδοξη κατάληξη ιστορικών θεάτρων όπως το Αμφι-θέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου και το Ανοικτό Θέατρο του Γ. Μιχαηλίδη, που διακρίθηκαν για την τολμηρή τους ματιά και την καλλιτεχνική τους αρτιότητα δημιουργώντας μέσα στο χρόνο το δικό τους αφοσιωμένο κοινό. Το κλείσιμο πρωτοποριακών θεάτρων - συχνά μάλιστα με ταπεινωτικούς όρους - σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα συνιστά άλλη μια μαύρη σελίδα στα έργα και τις ημέρες του Υπουργού Πολιτισμού.

Ο κ. Γερουλάνος οφείλει να βγει από την θαλπωρή των δημοσίων σχέσεων στον τομέα του Τουρισμού και να αναλογιστεί την ευθύνη του για την έκλειψη από την πολιτιστική ζωή της Αθήνας
εστιών εναλλακτικής θεατρικής αναζήτησης με διεθνή αναγνώριση. Στην κατεύθυνση αυτή οφείλει να καλέσει τώρα τους καλλιτεχνικούς αυτούς φορείς σε διάλογο διερευνώντας τη δυνατότητα επανέναρξης της λειτουργίας των θεάτρων.

Σε ό,τι αφορά τους χειρισμούς του Υπουργού που καταδίκασαν σε υποχρηματοδότηση τα επιχορηγούμενα θέατρα θα υποβάλω άμεσα σχετική ερώτηση στη Βουλή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: