Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗΝ Κ.Ο.:«ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ» !!!!



Οι αποφάσεις που θα λάβει η Βουλή τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες είναι κρίσιμες» είπε ο Γιώργος Παπανδρέου ξεκινώντας την ομιλία του στην συνεδρίαση της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ.

Χαρακτήρισε γελοιότητες και προσβολή της Ελλάδας την πρόταση για πατρωνία από επιτρόπους.

«Θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι την Ελλάδα ανά την υφήλιο» πρόσθεσε και τόνισε ότι αυτό έκανε στην Κόστα Ρίκα, το Ισραήλ και τις Βρυξέλλες.

«Χρειάζεται να δώσουμε την αίσθηση της αυτοπεποίθησης στον ελληνικό λαό. Πρέπει » τόνισε.
να πείσουμε για την αναγκαία θυσία, κάνοντάς τον συνδημιουργό της αυριανής

«Ποτέ δε μίλησα για διεφθαρμένο λαό. Οι έννοιες αυτές για μένα είναι ξένες για μένα» είπε.

«Η ΚΟ του ΠΑΣΟΚ πρέπει να είναι υπερήφανη για το βάρος που σηκώσε και που δεν της αναλογουσε», υπογράμμισε ο κ.Παπανδρέου. «Οι της ΝΔ θα πρέπει να μας ευγνωμονούν γιατί σώζοντας τη χώρα έτυχε να σωθούν και αυτοί από τον πολιτικό αφανισμό» είπε και κατηγόρησε τη ΝΔ ότι εμπαίζει τον ελληνικό λαό.

Η ενότητά μας είναι αδήρητη ανάγκη, τόνισε αναφερόμενος στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ.

«Το ΠΑΣΟΚ είναι και θα είναι ενωμένο και συντεταγμένο. Είναι το δικό μας καθήκον. Είμαστε ο πυλώνας σταθερότητας και αλλαγών για τη χώρα» ανέφερε.

Ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ότι το κόμμα του θα καταθέσει αίτημα για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής σχετικά με τα στοιχεία του ελλείμματος του 2009.

Ο τέως πρωθυπουργός άσκησε μάλιστα δριμύτατη κριτική στη ΝΔ για το γεγονός ότι ζητά Εξεταστική, αλλά μετά τις εκλογές.

Πριν τη συνεδρίαση της Κ.Ο. πραγματοποιήθηκε συνάντηση των Ευάγγελου Βενιζέλου, Ανδρέα Λοβέρδου και Κώστα Σκανδαλίδη.

Νωρίτερα, ο Γ.Παπανδρέου συναντήθηκε με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο.

Σε όλη τη διάρκεια της συνάντησης ήταν παρών και ο πρόεδρος της Βουλής, Φίλιππος Πετσάλνικος, και πέραν της ενημέρωσης εκ μέρους του κ. Βενιζέλου συζητήθηκαν και τα πιθανά χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης των συμφωνιών, αλλά και το νομοθετικό έργο που απορρέει από την σύναψη των συμφωνιών.

Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες, για τα εσωκομματικά του ΠΑΣΟΚ, δεν υπήρξε κάτι το νεότερο, πέραν των ήδη γνωστών.

Την Τετάρτη, ο κ. Παπανδρέου είχε τηλεφωνική συνομιλία με τον κ. Βενιζέλο, ο οποίος τον ενημέρωσε για την πρωτοβουλία με τον Ανδρέα Λοβέρδο, ενώ το ίδιο είχε κάνει νωρίτερα και ο υπουργός Υγείας, σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον κ. Παπανδρέου, ο οποίος είχε τηλεφωνικές συνομιλίες και με άλλα στελέχη.

Κατά τις πληροφορίες, στη συνεδρίαση της ΚΟ δεν αναμένεται να υπάρξουν δραματικές εξελίξεις, καθώς δεν φαίνεται να υπάρχει διάθεση από κάποιον να προκαλέσει το παραμικρό πρόβλημα. Αυτό, βέβαια, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να τεθούν θέματα από μεμονωμένους βουλευτές, οι οποίοι είναι πιθανό να επιρρίψουν ευθύνες στον κ. Παπανδρέου για την πορεία της χώρας τα τελευταία δύο χρόνια.

Υπενθυμίζεται ότι η Κοινοβουλευτική Ομάδα συγκλήθηκε προκειμένου να συζητηθεί η αρνητική εικόνα που παρουσίασε το ΠΑΣΟΚ κατά την ψηφοφορία άρθρων του πολυνομοσχεδίου την προηγούμενη εβδομάδα.
Ελλάδας

Δεν υπάρχουν σχόλια: