Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΝΑΜΕ ΠΙΣΩ



Η είδηση ήρθε από το Πολύκαστρο Κιλκίς όπου σύμφωνα με το ανακοινωθέν συνελήφθησαν 6 παράνομοι μετανάστες αφγανικής καταγωγής (μεταξύ των οποίων και ένα παιδί) οι οποίοι θα περνούσαν εκτός Ελλάδας μέσα από τα ελληνοσκοπιανά σύνορα με τη βοήθεια δύο Ελλήνων, οι οποίοι επίσης συνελήφθησαν.
Βέβαια, θα σχολιάσει κανείς ότι ο νόμος δεν… μπορεί να κλείσει τα μάτια σε μια παρανομία (την έξοδο από τη χώρα), έστω και άτυπα ισοφαρίζει μία άλλη παρανομία (την είσοδο στη χώρα).
Ωστόσο, είναι ειρωνεία να λειτουργεί άψογα το άγρυπνο μάτι όταν επιχειρούν να φύγουν από τη χώρα (τη στιγμή μάλιστα που είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός τους
στη χώρα) και ενίοτε να… αλληθωρίζει όταν πρόκειται για την είσοδο των παράνομων μεταναστών στην Ελλάδα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: