Διπλό μήνυμα απέστειλε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος με αποδέκτες τόσο στο εξωτερικό, σε σχέση με την ισχύ των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, όσο και στο εσωτερικό, προς Βενιζέλο και πολιτικό σύστημα εν γένει.
Ο υπουργός, μιλώντας στη Σχολή Πεζικού στη Χαλκίδα, σε στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων με την ευκαιρία του φετινού έτους αφιερωμένου στο "Όπλο του Πεζικού", μεταξύ άλλων, τόνισε ότι παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία "εκπτώσεις σε ό,τι αφορά την Εθνική μας Άμυνα, δεν πρόκειται να γίνουν",
ρίχνοντας έτσι το "μπαλάκι, στον εκ των διεκδικητών της ηγεαίας του ΠΑΣΟΚ, νυν "τσάρο της Οικονομίας" και πρώην ΥΕΘΑ, Ευάγγελο Βενιζέλο. Και πρόσθεσε: "...δεν θα επιτρέψουμε σε τίποτα να επηρεαστεί η απρόσκοπτη λειτουργία και ο εκσυγχρονισμός των Ενόπλων Δυνάμεων, η διατήρηση και συντήρηση όλων των οπλικών συστημάτων μας και πάνω από όλα η καλλιέργεια στήριξης υψηλού φρονήματος στους ένστολους όλων των κλάδων".
Ο ίδιος σε άλλο σημείο της ομιλίας του τόνισε ότι "Η πολιτική τάξη της χώρας, κατʼ αρχήν, που έχει την ευθύνη για τη διαχείριση των δημοσίων πραγμάτων συνολικά, από τον ανώτατο Πολιτειακό Άρχοντα μέχρι και τον τελευταίο λειτουργό της, αυτή την ώρα συναισθάνεται αυτή τη μεγάλη ευθύνη.
Η ελληνική κοινωνία θα πρέπει και πάλι να εμπιστευτεί την ηγεσία της. Φαινόμενα που τον τελευταίο καιρό, αμφισβητούν τους θεσμούς δημόσια, θα πρέπει να εκλείψουν".
Λ.Σ.Μ.ΠΗΓΗ: http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/146612/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου