Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

«Μυστικός» δείπνος γαλάζιων βουλευτών

Δεν έχει εισαχθεί τίτλος
Σε … μυστικό δείπνο συμμετείχαν χθες το βράδυ σε εστιατόριο του Ψυχικού δέκα γαλάζιοι πρώην και νυν βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Η συνάντηση ήταν … κοινωνική όπως μαθαίνουμε κι όχι πολιτική, ωστόσο από το μενού δεν έλειψαν και πολιτικά θέματα.
Οι βουλευτές όπως μαθαίνουμε είχαν έντονη συζήτηση τόσο για τις εκλογές, όσο και για τη συμμετοχή του κόμματος στην μεταβατική κυβέρνηση, αλλά πέρα από την καταγραφή διαφωνιών, πέρασαν και σε … αποφάσεις. Μεταξύ αυτών και η μη
ψήφιση των νέων μέτρων.
Ανοίγει νέο κεφάλαιο φαίνεται και στα εσωκομματικά της Ν.Δ.
Στ.Νοβ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: