Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΑΝΕΝΤΙΜΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ Μ.ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΛΕΕΙ Η ΣΥΓΓΡΟΥ

Έπεσαν από τα σύννεφα τοπρωί πολλά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας με την ανακοίνωση ένταξης του Μιχάλη Γιαννάκη στους Ανεξάρτητους Έλληνες του Πάνου Καμμένου.
Χαρακτήριζαν μάλιστα τη στάση του Βοιωτού βουλευτή ανέντιμη καθώς θεωρούν ότι κορόιδεψε τα γαλάζια στελέχη για να κοιμίσει τη Συγγρού. Κι αυτό γιατί επικαλούμενοι προσωπικές συζητήσεις με τον κ. Γιαννάκη υποστήριζαν ότι μέχρι και πριν από τρεις ημέρες τους παρακαλούσε να μην τον πιέζουν να επιστρέψει στη Ν.Δ διότι μαζί με τη συζυγό του είχε πάρει απόφαση να αποσυρθεί από την πολιτική και να αφοσιωθεί στην
οικογένεια και το επάγγελμά του. "Τον σεβαστήκαμε γιατί τον θεωρούσαμε φίλο.Δεν πιστεύμαμε ότι μας έλεγε ψέματα. Όμως αποδείχθηκε ανέντιμος" έλεγαν το πρωί σε πηγαδάκι στη Βουλή γαλάζιοι βουλευτές θεωρώντας ότι Π.Καμμένος και Μ.Γιαννάκης έστησαν παιχνίδι στην πλάτη της Ν.Δ.

http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/206465/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: