Κάλεσμα να κάνει ένα θετικό βήμα προς την κατεύθυνση της ενότητας της Κεντροδεξιάς απηύθυνε στην πρόεδρο της ΔΗΣΥ ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, τονίζοντας την ανάγκη να μην ευνοηθούν οι δυνάμεις εκείνες που φέρουν τη μεγάλη ευθύνη για την καταστροφή του τόπου.
Συγκεκριμένα, ο κ. Ψωμιάδης με επιστολή του προς την Ντόρα Μπακογιάννη, υποστηρίζει ότι μετά την ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης από τον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, οι θέσεις της ΔΗΣΥ βρίσκονται
πλέον εγγύτερα στις θέσεις της ΝΔ.Συγκεκριμένα, ο κ. Ψωμιάδης με επιστολή του προς την Ντόρα Μπακογιάννη, υποστηρίζει ότι μετά την ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης από τον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, οι θέσεις της ΔΗΣΥ βρίσκονται
«Δεν υπάρχει δε αμφιβολία ότι κοινή στόχευση των δύο κομμάτων είναι το εθνικό συμφέρον και μόνο αυτό», προσθέτει.
«Είναι ιστορική η ευθύνη της ενότητας και βαρύνει όλους τους επικεφαλής των κεντροδεξιών δυνάμεων της χώρας», αναφέρεται στην επιστολή.
«Ας παραμερίσουμε τις όποιες προσωπικές πικρίες, ας βάλουμε τώρα πάνω απ’ όλα την Ελλάδα και τους Έλληνες!», σημειώνει ο κ. Ψωμιάδης.
Πηγή:Voria
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/414658/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου