Αναγνώστες

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ



Πρόγραμμα περιοδειών έχει καταρτίσει η γραμματεία οργανωτικού της ΝΔ. Σύμφωνα με αυτό από το ερχόμενο Σαββατοκύριακο ο κ. Σαμαράς θα αρχίσει τις πρώτες στοχευμένες επισκέψεις στη Λεκανοπέδιο και κυρίως στη Βʼ Αθηνών.
Πρώτος σταθμός, όπως φαίνεται θα είναι το Αιγάλεω. Ο κ. Σαμαράς δε θα κάνει μεγάλες συγκεντρώσεις και θα προσπαθήσει να χτυπήσει το κόμμα Καμμένου στην
πηγή του, δηλαδή στη Β Αθήνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: