Την θετική εξέλιξη στο θέμα της επιστροφής, τουλάχιστον για Βόζενμπεργκ και Βλάχο, στη Νέα Δημοκρατία επισήμανε σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Τασούλας, εκτιμώντας σε συζητήσεις του με τους δημοσιογράφους, ότι το θέμα θα κλείσει έχοντας ... αίσια έκβαση για τους δύο βουλευτές.
Μέχρι στιγμής η κα Βόζενμπεργκ με δήλωσή της εξέφρασε την εμπιστοσύνη της και την στήριξή της
στον Αντώνη Σαμαρά, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι και ο κ. Βλάχος, ετοιμάζεται για παρόμοια κίνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου