Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Ο ΑΡΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ



Παρά την κόντρα που έχει ο Άρης Σπηλιωτόπουλος με τον πρόεδρο της ΔΑΚΕ Δημοσίου Τομέα Νίκο Κιουτσούκη φαίνεται πως με τους υπόλοιπους συνδικαλιστές όχι μόνο τα έχει καλά αλλά συνεργάζεται κιόλας εν όψει των εκλογών .
Ο τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας πριν από λίγο συναντήθηκε με την ΔΑΚΕ Δημοσίου Τομέα και στις δηλώσεις του υποστήριξε οτι οι συνδικαλιστές μίλησαν με την γλώσσα της αλήθειας όπως απαιτεί η εποχή , αφήνοντας υπονοούμενο έτσι για τον Νίκο Κιουτσούκη και πως αντίπαλος
μας είναι τα προβλήματα των πολιτών .
 Συγκεκριμένα είπε : «Με χαρά αποδέχθηκα σήμερα τους εκπροσώπους - συνδικαλιστές οργανώσεων της ΔΑΚΕ Δημοσίου Τομέα. Τους ευχαριστώ θερμά για τον ειλικρινή και ουσιαστικό διάλογο. Ο αντίπαλος μας είναι τα προβλήματα των πολιτών που απαιτούν άμεσες, ξεκάθαρες και συγκεκριμένες λύσεις. Μιλήσαμε την γλώσσα της αλήθειας που αποτελεί την βάση της αξιοπιστίας της πολιτικής μας».
 Γ. Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: