Αύθριο θα κάνω δήλωση γοια την Νέα Δημοκρατία" δήλωσε στο parapolitika.gr η Ελίζα Βόζενμπεργκ, η οποία είναι παρούσα αυτή την ώρα στην εκδήλωση του Νικήτα Κακλαμάνη, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο πως νοιώθει σαν να μην έφυγε ποτέ από την μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη. Ωστόσο όπως δήλωσε δεν θα
στείλει επιστολή, αλλά θα κάνει δήλωση με την οποία θα δρομολογηθεί πιθανότατα και η επιστροφή της στη ΝΔ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου