Στο πατρικό της γυναίκας του Γεωργίας, ήταν ο Αντώνης Σαμαράς, στο πρώτο διαδικτυακό του βίντεο, όπου απάντησε για τον ρόλο της νεολαίας στην σημερινή εποχή.
Ο πρόεδρος της ΝΔ που βρέθηκε στο Σαββατοκύριακο στο Ναύπλιο, που είναι η γενέτειρα της γυναίκας του και συνδύασε την δουλειά μαζί με λίγες -τελευταίες πριν τις εκλογές- ώρες χαλάρωσης, καθώς εκεί "γυρίστηκε" και το βιντεάκι του για την προσωπική του σελίδα στο
facebook.
Στη φωτό βλέπετε τον πρόεδρο της ΝΔ να πίνει τον καφέ του στις παραλιακές καφετέριες απέναντι από το Μπουρτζι, μαζί με τον Δήμαρχο Ναυπλίου Παναγιώτη Αναγνωστάρα, που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον να είναι και υποψήφιος βουλευτής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου