Σ' ένα από τα βαριά χαρτιά της Συγγρού έχει εξελιχθεί ο Κωστής Χατζηδάκης. Η γαλάζια ηγεσία δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένη από τις εμφανίσεις του πρώην υπουργού στα media (με αποκορύφωμα την χθεσινή στους «Πρωταγωνιστές»), οι οποίες όπως γίνεται αντιληπτό θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα. Μάλιστα, είναι πολύ πιθανό να δούμε τον Χατζηδάκη (ως τομεάρχη ανπατυξης της ΝΔ) στο πλευρό του Αντώνη Σαμαρά κατά τις συναντήσεις που ετοιμάζει ο τελευταίος με παραγωγικούς φορείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου