Αναγνώστες

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Ο ΠΑΝΙΚΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΓΥΡΑ!

Φουλ πρόγραμμα έχει ο πρώην περιφερειάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο οποίος σηκώνει το κλίμα την Βόρεια Ελλάδα.
Ο Πανίκας θα ξεκινήσει από το Κιλκίς αρχίζουν την Τρίτη οι περιοδείες του Παναγιώτη Ψωμιάδη, σε περιοχές της Βόρειας Ελλάδας. Στόχος αυτής είναι να συζητήσει η ΝΔ τα προβλήματα των πολιτών και να προβάλει τις θέσεις του κόμματος αλλά και την αναγκαιότητα συμμετοχής στις επερχόμενες εκλογές. Και σίγουρα ο Ψωμιάδης έχει τον τρόπο του να αναπτερώνιε το ηθικό των νεοδημοκρατών, καθώς όπως τόνισε και στην συνδιάσκεψι όλα είναι θέμα ψυχολογίας.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης:
-Στις 6 μ.μ. θα έχει στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Πολυκάστρου σύσκεψη με τα
Αυτοδιοικητικά στελέχη της ΝΔ και τα στελέχη των τοπικών κομματικών οργανώσεων.
-Στις 8 μ.μ. θα δώσει Συνέντευξη Τύπου στα τοπικά ΜΜΕ.
-Στις 8.30 μ.μ. θα μιλήσει σε σύσκεψη κομματικών στελεχών στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς.

http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/254361/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: