Αναγνώστες

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

"ΝΤΟΥΡΑΣΕΛ" Ο... ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ



Ακάθεκτος συνεχίζει την δράση και την οργάνωση του προεκλογικού αγώνα στον τομέα του ο τομεάρχης εργασίας της ΝΔ Νίκος Νικολόπουλος. Σήμερα το απόγευμα στις 7 είχε συγκέντρωση πάλι στη Ρηγίλλης, με ομάδες εργασίας με τις οποίες δουλεύει εν όψει των εκλογών....
"Συνεχίζουμε την δράση μας για την Εκλογική Μάχη
στο Λεκανοπέδιο Αττικής... " ήταν το σχετικό μήνυμα του και αν μη τι άλλο ο Νικολόπουλος αποδεικνύεται αεικίνητος και αγωνιστής...

Δεν υπάρχουν σχόλια: