Αναγνώστες

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Άδωνις σε Μαριά: "Είσαι Κομανέντσι με μούσι".


Απίστευτο σόου Άδωνη Γεωργιάδη πριν από λίγο στη Βουλή με τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας να κάνει τον Νότη Μαριά των Ανεξαρτήτων Ελλήνων να καταπιεί τη γλώσσα του. Ακούγοντας τον Άδωνη Γεωργιάδη να λέει ότι τίθεται θέμα πολιτικής αξιοπιστίας των Ανεξαρτήτων Ελλήνων διότι πέρσι η μισή ΚΟ ως βουλευτές της Ν.Δ είχε ψηφίσει το νόμο Διαμαντοπούλου ο κ.Μαριάς τον χαρακτήρισε "κωλοτούμπα" διότι έφυγε από το ΛΑΟΣ και πήγε στη Νέα Δημοκρατία. Τολμάς και μιλάς εσύ, ο οποίος στα νιάτα σου
ήσουν ΚΚΕ εσωτερικού, μετά πήγες στο ΠΑΣΟΚ, μετά στον ΣΥΡΙΖΑ και κατέληξες στον Καμμένο;Αν εγώ είμαι κωλοτούμπας εσύ είσαι η Κομανέντσι με μούσι" απάντησε ο Άδωνης καταχειροκροτούμενος από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ν.Δ και με τον Μάκη Βορίδη ο οποίος καθόταν δίπλα του να ξεκαρδίζεται στα γέλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: