Αντιμεταρρυθμιση είναι η αποτυχία μιας κυβέρνησης να εφαρμόσει έναν νομο, δήλωσε πριν απο λίγο ο υπουργός Παιδείας Κ.Αρβανιτοπουλος από το βημα της Βουλής απάντωντας στη επίθεση Λοβερδου. Φερνουμε αυτές τις ρυθμίσεις για να κανουμε το νόμο λειτουργικό και
αποτελεσματικό κάτι που δεν κατάφερε η προηγούμενη κυβέρνηση, είπε ο Κ. Αρβανιτοπουλος. Στο τέλος είπες πως προφανώς αυτες οι αλλαγες έχουν την συναίνεση των πολιτικών αρχηγών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου