Αναγνώστες

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

«Απαραίτητο να τελειώσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα»


Ο υφυπουργός ανάπτυξης μιλώντας στον realfm 97,8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου ανάφερε ότι: «Είναι απαραίτητο να τελειώσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Αυτή η ανασφάλεια που έχει δημιουργηθεί τους τελευταίους μήνες δεν κάνει καλό στην ελληνική οικονομία, δεν κάνει καλό σε κανέναν. Τα μέτρα θα φέρουν ύφεση στην οικονομία. Μεγαλύτερη ύφεση όμως φέρνει η έλλειψη 31,5 δισ. ευρώ ρευστότητας που χρειαζόμαστε επειγόντως». Ο Νότης Μηταράκης επεσήμανε ότι από τη δόση των 31,5 δις ευρώ τα 6 δις
θα πάνε κατευθείαν στην πραγματική οικονομία προκειμένου να «εξοφληθούν τα χρέη του δημοσίου προς τον ιδιωτικό τομέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: