Αναγνώστες

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Επανεμφάνιση ...του Σάββα Τσιτουρίδη


Με δήλωση-παρέμβασή του ο πρώην υπουργός Σάββας Τσιτουρίδης, κάνει την επανεμφάνισή του στο πολιτικό προσκήνιο. Η δήλωσή του αφορά τις κινήσεις της κυβέρνησης προκειμένου να ανοίξει και πάλι το θέμα του Καλλικράτη. Στο δελτίο Τύπου αναφέρει ο πρώην υπουργός:
«Σύμφωνα με δηλώσεις αρμοδίων υπουργών, η κυβέρνηση φέρεται να ανοίγει το θέμα του «Καλλικράτη». Πέρα από τις μεγάλες και ουσιαστικές αλλαγές που πρέπει να υπάρξουν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση - μετά κι από τις εμπειρίες από την πρόσφατη λειτουργία των ΟΤΑ - ήρθε η ώρα στο
Κιλκίς να θεραπευθεί ένα λάθος. Στο νομό μας «χωρά» κι άλλος δήμος.
Και η ιστορική πρωτεύουσα του Πάϊκου, η Γουμένισσα πρέπει να γίνει η έδρα αυτού του δήμου».
Κάποιοι εκτιμούν ότι δεν είναι καθόλου τυχαία η παρέμβασή του.

 http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/495771/Epanemfanisi-toy-Sabba-Tsitoyridi.aspx




Δεν υπάρχουν σχόλια: