Αναγνώστες

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΖΗΤΗΣΕ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/Images/outside/2012/9/6348418258888540636A270D3976A05BC2C550EA86A1719395.jpg
Να κάνουν υπομονή ζήτησε ο πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, από τους νεοπροαχθέντες αντιστρατήγους, αντιναυάρχους και αντιπτεράρχους με τους οποίους είχε συνάντηση σήμερα παρόντος του υπουργού Άμυνας Πάνου Παναγιωτόπουλου. Ο κ. Παπούλιας είπε ότι ήρθε η ώρα να σφίξουμε τα δόντια όταν έχουμε περάσει δια πυρός και σιδήρου. Εξέφρασε επίσης την εμπιστοσύνη του στις ένοπλες δυνάμεις, στις οποίες μπορεί να υπολογίζει ο ελληνικός λαός, όπως είπε. Επιπλέον υπογράμμισε πως ο ρόλος τους
είναι να υπερασπίζονται την ενότητα και τα δίκια του Ελληνισμού κάτι που ο ίδιος όπως σημείωσε γνωρίζει πολύ καλά αφού είναι γόνος στρατιωτικής οικογένειας. Για το θέμα των περικοπών ο πρόεδρος της Δημοκρατίας ανέφερε πως το γνωρίζει και δεν μπορούν να γίνουν, ενώ συμπλήρωσε πως οι ένοπλες δυνάμεις είναι κομμάτι του ελληνικού λαού. Το συγκεκριμένο θέμα σχολίασε και ο υπουργός Άμυνας, ο οποίος δήλωσε πως οι ένοπλες δυνάμεις σηκώνουν και αυτές το βάρος των περικοπών.


 http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/331889/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: