Αναγνώστες

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Τζαβάρας: "είμαι αντι-Λουκικός"


Νέα παρέμβαση για την υπόθεση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού Κώστας Τζαβάρας μιλώντας στο ιντερνετικό ραδιόφωνο του Zougla.gr . Όταν τον ρώτησαν αν είναι αντί – Λουκικός με αφορμή την παράσταση του Αθανασίου Διάκου , απάντησε : «Ναι, είμαι αντι – Λουκικός όχι όμως με την έννοια που αποδίδετε στον χαρακτηρισμό. Είμαι αντίθετος σε όποιο … λούκι προέρχεται από τα πολιτιστικά καρτέλ , είτε από οποιαδήποτε άλλα καρτέλ που
προσπαθούν να με αναγκάσουν να πάρω μιαν απόφαση για πράγματα που δεν έχει έλθει ακόμη η ώρα τους, είτε δεν προέρχονται από ψύχραιμη στάθμιση των πραγματικών δεδομένων». Η αλήθεια είναι ότι ο Τζαβάρας έχει σκοπό να τον αντικαταστήσει όταν η χρονική συγκυρία το επιτρέψει . Μόνο που όσοι δεν τον ξέρουν καλά , είναι ευνόητο ότι αδυνατούν να καταλάβουν ότι δεν υποκύπτει σε πιέσεις.


http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/495812/Tzabaras-eimai-anti-Loykikos.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: