Αναγνώστες

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Κώστας Τσιάρας μίλησε ανοικτά στους Έλληνες της Αστόρια


Σε ανοικτή συγκέντρωση στην Αστόρια, μίλησε στους ομογενείς ο υφυπουργός Εξωτερικών αρμόδιος για θέματα Αποδήμου Ελληνισμού, Κώστας Τσιάρας. Τα θέματα που σχετίζονται με τη δημιουργία νέου Συμβουλίου Αποδήμου Ελληνισμού, τον προσδιορισμό των σχέσεων των αποδήμων με τη γενέτειρα, την επιστολική ψήφο, το φορολογικό σύστημα και τα δικαιώματα των ομογενών στην Ελλάδα βρέθηκαν στο επίκεντρο της ανοικτής συγκέντρωσης, όπου ο υφυπουργός Εξωτερικών αρμόδιος για θέματα Αποδήμου Ελληνισμού, Κώστας Τσιάρας μίλησε στους ομογενείς μας με γλώσσα καθαρή επιβεβαιώνοντας την βούληση της κυβέρνησης να αξιοποιήσει την δύναμη της ομογένειας προς όφελος της πατρίδας. Η συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής στο Σταθάκειο Κέντρο στην Αστόρια με πρωτοβουλία της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας
Υόρκης, ενώ παραβρέθηκε και ο γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, Γιώργος Ηλιόπουλος. Στους κόλπους των ομογενών επικρατεί προβληματισμός για την ψήφο των ομογενών καθώς και για την τύχη του Συμβουλίου Αποδήμου Ελληνισμού, το οποίο έχει κατοχυρωθεί και συνταγματικά. Στη φωτογραφία που δημοσίευσε ο Εθνικός Κήρυκας της Νέας Υόρκης, σε πρώτο πλάνο διακρίνεται ο πρόεδρος του Συλλόγου Μεγαρέων «Βύζας» Σπύρος Γαρυφάλλης, ο οποίος αναφέρθηκε στο ΣΑΕ και στο πάνελ φαίνεται ο Κώστας Τσιάρας. με πληροφορίες από τον Εθνικό Κήρυκα

Δεν υπάρχουν σχόλια: