Αναγνώστες

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Υποβαθμίζει το δημοσίευμα του Spiegel η Γερμανία


Ασήμαντο χαρακτηρίζει ο Γερμανός υφυπουργός Οικονομικών Στέφεν Κάμπετερ το δημοσίευμα του Spiegel, σύμφωνα με το οποίο το έλλειμμα στην Ελλάδα προσεγγίζει τα 20 δισ. ευρώ. Όπως ανέφερε, σχολιάζοντας το δημοσίευμα, «πρόκειται για μια ασήμαντη ενδιάμεση αξιολόγηση». «Δεν υπάρχει καμία νέα κατάσταση. Υπάρχει ένα κενό, το οποίο ανεξαρτήτως του μεγέθους του θα πρέπει να καλυφθεί, προκειμένου να συνεχιστεί το πρόγραμμα της δανειακής βοήθειας προς την Ελλάδα» σημειώνει ο
Στέφεν Κάμπετερ, στην εφημερίδα Berliner Zeitung.

 Πηγή:Voria

Δεν υπάρχουν σχόλια: