Αλλα η Θεια Δικη .... .
Εφερε ετσι τα πραγματα ο Ελλληνας Τσε να ειναι στην Αργεντινη 4 μηνες μετα και να δει ''Ιδίοις Ομμασι'' ...
τους Αργεντινους να ΨΩΝΙΖΟΥΝ με Αξιοπρεπεια ''ΤΖΑΜΠΑ'' τα Χριστουγεννιατικα ψωνια ....
Viva la
Revolución!
https://www.facebook.com/sophia.paraskevaidis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου