Αναγνώστες

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

«ΘΕΤΙΚΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ ΤΟ 2012», ΕΚΤΙΜΗΣΕ Ο ΟΛΛΑΝΔΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

http://www.apospasma.gr/Portals/0/Images/outside/2012/12/63491721849721914133E7485F68952DEF74598D2146810941.jpgΘετική χαρακτήρισε την πορεία της ευρωζώνης κατά τη διάρκεια του 2012 ο Ολλανδός πρωθυπουργός, Μαρκ
Ρούτε σε δηλώσεις του την Παρασκευή. Ωστόσο τόνισε πως τα «παραμένουν σημαντικά προβλήματα».


Παράλληλα αναφέρθηκε στις εντεινόμενες προσπάθειες των Ευρωπαίων ηγετών για έξοδο από την κρίση λέγοντας πως «η Ευρώπη βρίσκεται σε καλύτερη θέση από ότι ήταν ένα χρόνο πριν».

 http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/390985/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: