Είναι πιθανό ένα νέο πρόγραμμα για την Ελλάδα το 2014, το οποίο δεν αποκλείεται να προβλέπει μία διαγραφή χρέους από μέρους των δημόσιων πιστωτών της χώρας, δήλωσε ο πρώην Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας της Ολλανδίας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) Άρνουτ Βέλινκ, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του πρακτορείου
οικονομικών ειδήσεων Bloomberg.
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/378180/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου