Αναγνώστες

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

«ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2014»


http://www.apospasma.gr/Portals/0/Images/outside/2012/12/634901369511792969806A38AA1372C05DBC1DEF1BE3071DBF.jpg
Είναι πιθανό ένα νέο πρόγραμμα για την Ελλάδα το 2014, το οποίο δεν αποκλείεται να προβλέπει μία διαγραφή χρέους από μέρους των δημόσιων πιστωτών της χώρας, δήλωσε ο πρώην Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας της Ολλανδίας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) Άρνουτ Βέλινκ, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του πρακτορείου
οικονομικών ειδήσεων Bloomberg.


http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/378180/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: