Αναγνώστες

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Ανάπτυξη από το 2014 στην Ελλάδα βλέπει ο Άσμουσεν

Την ικανοποίησή του για τις σημαντικές προσπάθειες της χώρας να μειώσει το δημοσιονομικό της έλλειμμα παρά την ύφεση εξέφρασε το μέλος του δ.σ. της ΕΚΤ.
Η ελληνική οικονομία εκτιμάται ότι θα επιστρέψει στην ανάπτυξη το 2014, υποστηρίζει ο Γεργκ Άσμουσεν, σε συνέντευξή του που θα δημοσιευθεί αύριο στη γερμανική εφημερίδα Ράινισε Ποστ.

Όπως αναφέρει το μέλος του δ.σ. της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) εκείνοι που προέβλεπαν στις αρχές του χρόνου μία έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ διαψεύσθηκαν.

Παράλληλα ο αξιωματούχος της ΕΚΤ εκφράζει την ικανοποίησή του για τις σημαντικές προσπάθειες της χώρας
να μειώσει το δημοσιονομικό της έλλειμμα παρά την ύφεση, τις καθυστερήσεις στις διαρθρωτικές αλλαγές και τη λαϊκή δυσαρέσκεια εξαιτίας της αυστηρής λιτότητας.

Επίσης, σημειώνει πως στο χρονικό διάστημα 2009-2012, το ατομικό κόστος εργασίας στην Ελλάδα μειώθηκε κατά 6% συγκριτικά με το 2008 σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

«Η Ελλάδα οφείλει να δημιουργήσει ανάπτυξη και να ξαναστηθεί η ίδια στα πόδια της χάρη στα δημοσιονομικά έσοδα», δηλώνει τέλος ο Ασμουσεν, αποκλείοντας προς το παρόν κάποιο νέο πρόγραμμα δανεισμού της χώρας από την Ευρώπη.


Πηγή:Voria
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/532266/Anaptyxi-apo-to-2014-stin-Ellada-blepei-o-Asmoysen.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: