Αναγνώστες

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2017 ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΣΤΟ ΙΚΑ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/AuthorsImages/2012/12/vroutsisN446.jpgΗ μεγάλη αλλαγή της δομής του ασφαλιστικού συστήματος θα ξεκινήσει μέσα στο 2013, δηλώνει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Επενδυτής» ο υπουργός Εργασίας Γ. Βρούτσης, ενώ μέχρι το 2017 το ΙΚΑ θα πρέπει να αποτελεί τον κεντρικό φορέα του συνταξιοδοτικού συστήματος, προτεραιότητα που έχει να κάνει και με την συμφωνία της χώρας με την τρόικα. Εντός του 2013 θα τεθούν οι βάσεις ώστε να ενσωματωθούν στο ΙΚΑ, τα τρία μεγάλα Ταμεία, ΟΓΑ, ΟΑΕΕ και ΕΤΑΑ. Από το 2017 όλες οι
ληξιπρόθεσμες εισφορές και απαιτήσεις θα μεταφερθούν, κάτι που αποτελεί μία «πολύ σημαντική μεταρρύθμιση» και έναν «μεγάλο στόχο», κατά τον κ. Βρούτση.

 http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/390613/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: