Αναγνώστες

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

ΚΕΡΔΗ 80% ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ

http://www.apospasma.gr/Portals/0/Images/outside/2012/12/634917066095621641BFFFA33456EACD27F889E950B51BC150.jpgΌσοι επενδυτές είχαν την τόλμη και το θάρρος να αγοράσουν ελληνικά ομόλογα κέρδισαν 20 φορές περισσότερα σε σχέση με τους αντίστοιχους γερμανικού τίτλους, που απέφεραν κέρδος 3.7%
και τους ισπανικούς 6.1%, ακόμα και μετά την αναδιάρθρωσή και την επαναγορά του ελληνικού χρέους.

Σύμφωνα με δημοσίευση του Bloomberg, τα ελληνικά ομόλογα απέδωσαν κέρδη 80% μέσα στο 2012, όπως καταδεικνύει ο σχετικός δείκτης της Βank of America/Merrill Lynch. Είναι η πρώτη φορά από το 2009 που οι επενδυτές παίρνουν κέρδη από τα ελληνικά ομόλογα, με το 2012 να δίνει το μεγαλύτερο πλεονέκτημα, από το 1998 που η Merrill Lynch καθιέρωσε τον εν λόγω δείκτη.


http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/390818/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: