Αναγνώστες

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/AuthorsImages/2012/12/antonisNtouAytok.jpg
Με την συναίνεση όλων των κομμάτων θα επιχειρήσει ο πρωθυπουργός να καταργήσει το νόμο περί ευθύνης υπουργών. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Σαμαράς στην επόμενη σύσκεψη των κυβερνητικών εταίρων προγραμματίζει να θέσει το θέμα σε Βενιζέλο και Κουβέλη. Σαφώς περιμένει αντιδράσεις, αλλά ο πρωθυπουργός φαίνεται αποφασισμένος να αλλάξει την πολιτική τακτική της χώρας. Ο νέος νόμος θα είναι αρκετά πιο αυστηρός για τους υπουργούς που αποδεικνύεται έμπρακτα πως έχουν ευθύνες. Μεταξύ άλλων, θα καταργηθούν όλες οι εξαιρετικά σύντομες
παραγραφές καθώς με τον ισχύοντα νόμο προβλέπεται πενταετής παραγραφή, ακόμη και για υποθέσεις κακουργηματικού χαρακτήρα.



http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/377044/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: