Οι ηγέτες δεν μιλούν πολύ. Μιλούν οι πράξεις τους και τα έργα τους. Τροχοδρομούν την ίδια την Ιστορία.
Βλέπουν πολλά χιλιόμετρα μπροστά και δεν είναι κοντόφθαλμοι.
Μπορούν και ανατρέπουν τις δυσάρεστες εξελίξεις. Λειτουργούν σαν τους σεισμογράφους και ανακαλύπτουν πολύ έγκαιρα το πρόβλημα.
Αντίθετα οι λαϊκιστές σέρνονται πίσω από τα γεγονότα και κάποια στιγμή
ξεσκεπάζονται και αποκαλύπτονται. Τότε επειδή δεν έχουν τί να πουν αναμασούν λόγια του αέρα και μένουν έκθετοι στον λαό.
ξεσκεπάζονται και αποκαλύπτονται. Τότε επειδή δεν έχουν τί να πουν αναμασούν λόγια του αέρα και μένουν έκθετοι στον λαό.
Ο Αντώνης
Σαμαράς "φορώντας τη φανέλα της Εθνικής μας" και σηκώνοντας όλο το
δυσβάστακτο φορτίο" τα κατάφερε και με το παραπάνω. Μπόρεσε και "έβαλε
γκολ" με μηδέν ευκαιρίες και έδωσε "το φιλί της ζωής" στην Ελλάδα και
στους Έλληνες και έδειξε ότι είναι ο πιο κατάλληλος άνθρωπος για τούτη
τη δύσκολη ώρα. Νίκησε όλους αυτούς και μέσα και έξω που είχαν
προδιαγράψει την αποτυχία για τη χώρα μας. Σκόρπισε χαμόγελα αισιοδοξίας
σε έναν ολόκληρο λαό που τα τελευταία χρόνια μετρούσε μόνο ήττες στο
ενεργητικό του και άνοιξε ένα παράθυρο ελπίδας για το μέλλον.
Το χθες αλλάζει, αφού μια νέα εποχή χαράζει.
Το παλιό καταρρέει,αφού δεν μπορεί να αντισταθεί στο καινούργιο που έρχεται με πολλές και μεγάλες ανατροπές που είναι σύμφωνες με τις απαιτήσεις των καιρών.
Σε λίγο καιρό τίποτα δεν θα θυμίζει το ζοφερό παρελθόν.
Το παλιό καταρρέει,αφού δεν μπορεί να αντισταθεί στο καινούργιο που έρχεται με πολλές και μεγάλες ανατροπές που είναι σύμφωνες με τις απαιτήσεις των καιρών.
Σε λίγο καιρό τίποτα δεν θα θυμίζει το ζοφερό παρελθόν.
Άλλη μια
πίκρα για τον κ.Τσίπρα. Ο Αλέξης έμεινε με τις "ορέξεις".Ο κ. Καμμένος
στο φουλ απογοητευμένος. Ο Πάνος δεν νιώθει τώρα να βρίσκεται και στα
"πάνω"του.Θα πάνε παρέα τώρα να το συζητήσουν για να βρουν τι έφταιξε
και πήγαν όλα ανάποδα από τις προβλέψεις τους.
Ο Σαμαράς
εξασφαλίζοντας την τόσο μεγάλη δόση, αλλά ταυτόχρονα και όλους αυτούς
τος όρους για τη βιωσιμότητα του χρέους τους "κέρασε" μεγάλες "δόσεις
απογοήτευσης". Οι "βασιλιάδες" πλέον, που φαντάζουν σαν να βγήκαν από τα
"παραμύθια της Σταχτοπούτας", είναι "γυμνοί". Είναι κενοί
επιχειρημάτων. Τους έμειναν μόνο τα κούφια λόγια που δεν θα γίνονται
πιστευτά στον κόσμο. Εξ" άλλου "τα έπεα πτερόεντα", ενώ αυτό που μένει
είναι οι πράξεις.
http://elpidablog.blogspot.gr/2012/11/blog-post_9984.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου