«Με την ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης για τους υπαλλήλους της Βουλής εφαρμόζεται η δέσμευση του πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά να μην υπάρχουν εργαζόμενοι δύο ταχυτήτων».
Aυτό δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου σχετικά με την απόφαση για εξομοίωση
του μισθολογίου των υπαλλήλων της Βουλής με το μισθολόγιο των υπαλλήλων του υπουργείου Οικονομικών.http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=197048&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου