Αναγνώστες

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

ΟΛΑΝΤ ΚΑΙ ΜΟΝΤΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/Images/outside/2012/12/6349020444924152355A996D7E9B85BB7C8428C6CE86950DE0.jpg
Την υποστήριξή τους στο ευρωπαϊκό οικοδόμημα και στο κοινό νόμισμα επανέλαβαν ο Πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ και ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Μάριο Μόντι μετά το πέρας του γαλλο – ιταλικού συνεδρίου που έλαβε χώρα στη Λυών. Σε κοινή τους ανακοίνωση οι δύο Ευρωπαίοι ηγέτες τόνισαν πως «το ευρώ είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του ευρωπαϊκού οικοδομήματος και είναι μη αναστρέψιμο». Ο Πρόεδρος Ολάντ και ο πρωθυπουργός Μόντι χαιρέτησαν την απόφαση του eurogroup για την Ελλάδα και επανέλαβαν τη δέσμευσή τους να λάβουν
όλα τα απαραίτητα μέτρα για να επαναφέρουν την ανταγωνιστικότητα στην ευρωζώνη. «Πρέπει η Ευρώπη να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα που θα εγγυώνται την ανάπτυξη και την μείωση της ανεργίας» ανέφεραν χαρακτηριστικά οι κ. Μόντι και Ολάντ και υποστήριξαν πως ο ESM θα πρέπει να χρηματοδοτεί απευθείας τις τράπεζες – κάτι με το οποίο διαφωνεί το Βερολίνο – ώστε να σταματήσει ο φαύλος κύκλος του δανεισμού των κρατών – μελών της ευρωζώνης. 


 http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/378687/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: