«Το θράσος του κ. Τσίπρα περισσεύει», παρατηρεί ο Σίμος Κεδίκογλου, σχολιάζοντας την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για τη σημερινή συνέντευξη του Πρωθυπουργού . Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, «όλοι οι Έλληνες έχουν καταλάβει πλέον, ότι ο μόνος του στόχος είναι η καταστροφή και η χρεοκοπία της πατρίδας».
«Άλλωστε», συνεχίζει ο κ. Κεδίκογλου, «αυτή είναι και η προσπάθειά του κατά τις χριστουγεννιάτικες εξορμήσεις του, στις
οποίες "παλεύει" να πείσει διάφορες χώρες να αντιταχθούν στη χρηματοδότηση προς την Ελλάδα. Θα μείνει απελπιστικά μόνος».
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/390780/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου