Αναγνώστες

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ: ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥ Κ. ΤΣΙΠΡΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/Images/outside/2012/12/6349170392168794536237DCDA6377A3182FDCCCE15765F9E6.jpg
«Το θράσος του κ. Τσίπρα περισσεύει», παρατηρεί ο Σίμος Κεδίκογλου, σχολιάζοντας την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για τη σημερινή συνέντευξη του Πρωθυπουργού . Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, «όλοι οι Έλληνες έχουν καταλάβει πλέον, ότι ο μόνος του στόχος είναι η καταστροφή και η χρεοκοπία της πατρίδας». «Άλλωστε», συνεχίζει ο κ. Κεδίκογλου, «αυτή είναι και η προσπάθειά του κατά τις χριστουγεννιάτικες εξορμήσεις του, στις
οποίες "παλεύει" να πείσει διάφορες χώρες να αντιταχθούν στη χρηματοδότηση προς την Ελλάδα. Θα μείνει απελπιστικά μόνος».



http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/390780/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: