Αναγνώστες

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ: ΦΕΤΟΣ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/AuthorsImages/2012/12/SamarasExallos44.jpg
"Η 27η και η 28η Δεκεμβρίου είναι απολύτως εργάσιμες μέρες". Το τόνιζε τις προάλλες συνεργάτης του Αντώνη Σαμαρά σε συνεργάτη άλλου υπουργού. Διότι φέτος δεν έχει διακοπές, όπως λέει στους συνεργάτες του ο πρωθυπουργός. Ήτοι για
τους περισσότερους δεν έχει σ΄ αυτές τις γιορτές σαλέ και εξορμήσεις σε χιονοδρομικά κέντρα. Ερωτηθείς δε, σχετικά συνεργάτης του Φώτη Κουβέλη για το που θα περάσει τις γιορτές ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, απάντησε: "Στην ειδυλλιακή Κυψέλη". 


 http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/389873/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: