Αναγνώστες

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

ΕΤΟΙΜΗ Η ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ...

http://www.apospasma.gr/Portals/0/AuthorsImages/2012/12/1755331.jpgΔιαβιβάστηκε στη Βουλή, στο πλαίσιο του νόμου περί ευθύνης υπουργών, δικογραφία που σχηματίστηκε σχηματίστηκε από την εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, μετά από μήνυση σε βάρος του πρώην υπουργού Γιώργου Παπακωνσταντίνου, όταν ήταν
επικεφαλής στο υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Η μήνυση είχε υποβληθεί από την Ανώνυμη Εταιρεία «Ανταποδοτική Ανακύκλωση ΑΕ», η οποία τον κατηγορεί ότι εξυπηρετούσε συγκεκριμένα συμφέροντα.

Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα, επικαλείται δελτίο Τύπου που είχε εκδώσει ο κ. Παπακωνσταντίνου εκείνη την εποχή στο οποίο είχε προαναγγείλει το αποτέλεσμα των ελέγχων που είχαν γίνει τότε πριν αυτοί ολοκληρωθούν.

http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/390923/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: