Αναγνώστες

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Περιπτωσιακή περίπτωση ο ΣΥΡΙΖΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9dC27mZZeq5in2dRHhfGN6ATvNBCKTeepKgnRqQ84dVcOIyfc4It-z83V0Y51JrQ0CsnWr4dlQAvCCfwpRX1ksDc2E1hUiKh3nyC8nqsAEKMxdrgN-tyPiFKdkX-0riz3b3-pMrhrNqk/s1600/tumblr_lgzkoq4Y7m1qagjn7o1_500.gif
Ενώ η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών εμπιστεύεται περισσότερο την τωρινή κυβέρνηση, κάποιοι κάνουν τον "Αμερικάνο". Ενώ κανένα κόμμα της αντιπολίτευσης δεν έχει να επιδείξει κάποια "δυναμική", βιάζονται και ζητούν να ξαναψηφίσει ο λαός και ενώ όλοι δηλώνουν απρόθυμοι για νέες εκλογές. Ενώ η χώρα μας έχει κερδίσει με πολύ κόπο και αγώνα την αξιοπιστία της,κάποιοι την τορπιλίζουν δυσφημίζοντας τις δυνατότητές της και προσπαθούν να διώξουν τους επενδυτές.(una fatsa, una ratsa με τον Γ.Α.Π.). Ενώ θα έπρεπε σε κάθε επιτυχία της πατρίδας μας να χαίρονται,τότε μοιάζουν με "κεραυνόπληκτους", ενώ αντίθετα σε κάθε
δυσκολία που προκύπτει μπροστά μας, εξασφαλίζουν το χαμόγελο της ανακούφισης. Γιατί άραγε τόση χαιρεκακία? Γιατί συνεχίζουν να εθελοτυφλούν και να βαριακούν? Μήπως θέλουν να εξασφαλίσουν επίδομα "αβλεψίας"και χαμηλής ακοής? Δεν βλέπουν ότι εξ" αιτίας των σωστών χειρισμών του πρωθυπουργού αποκλείστηκε η έξοδό μας από την Ευρώπη? κάτι που όπως αποδείχθηκε δεν ήταν δεδομένο?Δεν βλέπουν ότι τα χρήματα που θα εξασφαλίσουμε θα είναι κατά πολύ περισσότερα απ"ό,τι αρχικά υπολόγιζαν? Δεν ακούν τα καλά σχόλια που γίνονται για τη χώρα μας , που τώρα αρχίζει να νιώθει πιο ασφαλής στον διεθνή περίγυρο? Γιατί παριστάνουν το λιοντάρι που βρυχάται?Δεν βλέπουν ότι τους πήρανε χαμπάρι?


http://elpidablog.blogspot.gr/2012/11/blog-post_23.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: