«Η Ελλάδα δε θα χρειαστεί άλλο μεγάλο πακέτο λιτότητας, καθώς ο
κύριος όγκος των περιοριστικών μέτρων που χρειάζονταν έχουν ήδη ληφθεί»,
δηλώνει στην Καθημερινή ο επικεφαλής του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων του
Eurogroup και της Οικονομικής και Νομισματικής Επιτροπής, Τόμας Βίζερ.
Επισημαίνει πάντως ότι εάν ο επόμενος προϋπολογισμός παρουσιάσει
αστοχίες που οφείλονται στην αβελτηρία των ελληνικών αρχών, τότε
προβλέπεται
αυτόματη λήψη διορθωτικών παρεμβάσεων.
Ο κ. Βίζερ δηλώνει πεπεισμένος ότι η ελληνική οικονομία θα αρχίσει να
ανακάμπτει από το δεύτερο εξάμηνο του 2013, σημειώνει ότι τότε θα
αποφασιστεί εάν χρειαστεί επιπλέον χρηματοδότηση η χώρα, ενώ επικρίνει
όσους ζητούν άμεσο νέο «κούρεμα» του χρέους, υποστηρίζοντας ότι έχουν
αλλότρια κίνητρα.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/532393/T-Bizer-I-Ellada-den-tha-chreiastei-alla-metra.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου