Αναγνώστες

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Τ. Βίζερ: Η Ελλάδα δεν θα χρειαστεί άλλα μέτρα

«Η Ελλάδα δε θα χρειαστεί άλλο μεγάλο πακέτο λιτότητας, καθώς ο κύριος όγκος των περιοριστικών μέτρων που χρειάζονταν έχουν ήδη ληφθεί», δηλώνει στην Καθημερινή ο επικεφαλής του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων του Eurogroup και της Οικονομικής και Νομισματικής Επιτροπής, Τόμας Βίζερ.  Επισημαίνει πάντως ότι εάν ο επόμενος προϋπολογισμός παρουσιάσει αστοχίες που οφείλονται στην αβελτηρία των ελληνικών αρχών, τότε προβλέπεται
αυτόματη λήψη διορθωτικών παρεμβάσεων.

Ο κ. Βίζερ δηλώνει πεπεισμένος ότι η ελληνική οικονομία θα αρχίσει να ανακάμπτει από το δεύτερο εξάμηνο του 2013, σημειώνει ότι τότε θα αποφασιστεί εάν χρειαστεί επιπλέον χρηματοδότηση η χώρα, ενώ επικρίνει όσους ζητούν άμεσο νέο «κούρεμα» του χρέους, υποστηρίζοντας ότι έχουν αλλότρια κίνητρα.

Πηγή:Voria
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/532393/T-Bizer-I-Ellada-den-tha-chreiastei-alla-metra.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: