Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, για την ανακοίνωση της Νεολαίας
του Συνασπισμού, σχετικά με την πρόσφατη επέμβαση στη Βίλλα Αμαλίας, εκδόθηκε η
ακόλουθη ανακοίνωση:
«Οι κουκουλοφόροι της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ, αφού το κάλεσμά τους να καεί η
Αθήνα και οι περιουσίες των Ελλήνων έπεσε στο κενό, τώρα “κλαψουρίζουν”, επειδή
η ΕΛ.ΑΣ. εφάρμοσε το νόμο και εξουδετέρωσε το στρατηγείο τους, τη βίλλα
Αμαλία.
Για ένα μπορούν οι υπερασπιστές της ανομίας να είναι βέβαιοι: ‘Ότι η
τρομοκρατία, σαφώς και δεν θα περάσει”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου